понеділок, 24 листопада 2014 р.

Мета, завдання, особливості курсу "Правознавство"

Мета, завдання, особливості курсу Мета навчальної дисципліни «Методика викладання правознав ства в школі» полягає не тільки в сприянні поглибленню знань май бутнього вчителя з теорії цієї науки, а й в ознайомленні з найефек тивнішими новими формами організації навчального процесу з правознавства, найдоцільнішими методами та прийомами навчан ня школярів правознавству на сучасному етапі розвитку школи. Особливість цього курсу полягає в тому, що його предметом є методика викладання правознавства. Перед тими, хто вивчає «Методику викладання правознавства в школі», постає низка завдань, які слід реалізувати в процесі нав чання, а саме: 1) усвідомити вимоги шкільних програм з курсу правознавства; 2) зрозуміти структуру шкільних підручників з право знавства; 3) засвоїти теоретичні основи методики в обсязі запропонованого курсу; 4) ознайомитися з практикою роботи вчи телів правознавства, звернути увагу на передовий досвід учителів країни; 5) навчитися добирати конкретні методи та прийоми нав чання, дидактичний матеріал до кожного розділу шкільного курсу; 6) уміти формувати навчально-методичну базу з предмета, правову біб ліотеку та навчальний клас, а також використовувати нормативно-правові акти та кодекси на уроках правознавства; 7) добирати наочність та технічні засоби навчання при підготовці до уроків правознавства; 8] засвоїти теоретичні основи сучасного уроку правознавства та методику проведення нетрадиційних уроків правознавства тощо. Реалізацію завдань цього курсу регламентує програма, яка міс тить такі розділи: «Сучасна система шкільної правничої освіти в Україні», «Форми організації навчання учнів правознавству», «Ме тоди навчання», «Етапи навчання учнів у школі правознавству», «Використання нормативно-правових актів та кодексів на уроках правознавства», «Формування у школярів знань, навичок та умінь на уроках правознавства», «Наочність на уроках правознавства», «Технічні засоби навчання на уроках правознавства», «Урок право знавства в сучасній школі та методика його проведення», «Між-предметні зв'язки на уроках правознавства», «Правове виховання учнів у процесі навчання», «Навчально-методична база вчителя правознавства», «Шкільна правова бібліотека», «Перевірка і оцінювання знань та умінь учнів на уроках правознавства» тощо.

Немає коментарів:

Дописати коментар