Принципи роботи шкільного музею
Існуюча практика музейної справи виявила необхідність дотримання в даному
виді діяльності наступних принципів:
• систематична зв'язок з уроками, з усім навчально-виховним процесом.
Проведення наукового та навчально-дослідницького пошуку, що включає в себе
краєзнавство як базу розвитку і діяльності шкільного музею;
• використання в навчально-виховному процесі різноманітних прийомів і форм
навчальної та позанавчальної роботи музейних уроків, шкільних лекцій,
семінарів, науково-практичних конференцій, пошукової та проектної діяльності,
шефської допомоги ветеранам та ін;
• самостійність, творча ініціатива учнів, виступаюча найважливішим чинником
життя музею;
• допомога керівнику музею, Раді музею з боку вчительського колективу,
ветеранів педагогічної праці;
• зв'язок із громадськістю, з ветеранами війни і праці, ветеранами
локальних воєн, ветеранами педагогічної праці;
• забезпечення єдності пізнавального і емоційного почав у змісті
експозиції, проведенні екскурсій, у всій діяльності музею;
• суворий облік, правильне зберігання й експонування зібраних матеріалів.
Немає коментарів:
Дописати коментар